Obsługa księgowa firm – księga przychodów i rozchodów
Zakres usług – księga przychodów i rozchodów
Na zakres usług w ramach obsługi księgowej składają się następujące czynności:
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
sporządzanie i przesyłanie jednolitych plików kontrolnych JPK_VAT
prowadzenie ewidencji wyposażenia
prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT dla Urzędu Skarbowego
prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji
reprezentacja firmy w Urzędzie Skarbowym i ZUS oraz podczas kontroli podatkowych
Usługi dodatkowe
Poza usługami wymienionymi powyżej, możliwe jest zlecenie poniższych usług dodatkowych:
odbiór dokumentacji z siedziby firmy Klienta
wsparcie w kontaktach z bankiem
rozliczanie kosztów podróży służbowej właściciela firmy
sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON
Koszt prowadzenia księgi przychodów i rozchodów
Cena prowadzenia księgi przychodów i rozchodów zaczyna się od 200,00 zł i jest ustalana indywidualnie z każdym Klientem. Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od wielu czynników między innymi takimi jak forma prowadzonej działalności oraz opodatkowania, liczba dokumentów, liczba środków trwałych.
Skontaktuj się z Nami!
+48 605 300 115
+48 605 300 389
Zapraszamy do współpracy z biurem rachunkowym .SYNB-EX. Zadzwoń do Nas i dowiedz się więcej szczegółów.